בכיר בש"ס: "המצב בעייתי מאד – אין כפרה לאלי ישי"

    ארי וידר 5 Comment on בכיר בש"ס: "המצב בעייתי מאד – אין כפרה לאלי ישי"
    16:27
    13.05.24
    מנחם טוקר No Comments on האב השכול מספיד: "המוטו של יוסי בחיים היה לעשות רק טוב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין לקנא בנבחרי ש"ס בימים אלו. מלבד היותו של העתיד לוט בערפל מבחינתם האישית, הרי שגם התנועה בה גדלו עלולה להתפרק ואף לא להופיע יותר בכנסת. תחושת האיום היא ממשית. כך התרשמנו משיחות רבות שערכנו הבוקר עם חברי הכנסת של ש"ס ובכיריה.

    בצורה רשמית, כמובן שהשיח מעונב יותר, אבל בשיחות שלא לציטוט, החשש ניכר.

    משיחות שערכנו עם בכיר בש"ס, שאף היה חבר בממשלה מטעמה הוא אומר הבוקר לאתר 'קול חי': "אין ספק שמי שרצה לפגוע באריה דרעי ובש"ס הצליח. זו מציאות לא פשוטה בכלל. המצב בעייתי מאוד מאוד. הוא בעצם מצליח לפגוע קשות במפעל חייו של מרן הרב עובדיה יוסף. אנחנו לא יודעים לאן זה יילך".

    על אלי ישי אמר הבכיר: "לחילול השם אין כפרה. אין תשובה על מה שנעשה. הרב מזוז הוא צדיק וזה לא קשור לרב מזוז עצמו. אם היו שואלים אותו הוא לא היה מרשה להוציא את הקלטת".

    הח"כ הטרי יואב בן צור היה רשמי הרבה יותר. "ברור שהתחושות קשות. אנחנו חושבים שאין מישהו שמתאים יותר מאריה דרעי להעלות אותנו בחזרה על דרך המלך ולמעשה להחזיר עטרה ליושנה. אנחנו מקווים שהוא יסכים לחזור בו מהתפטרות".

    בנוגע לשאלה אם ש"ס תתרסק בבחירות הבאות אומר ח"כ יואב בן צור "אנחנו מקווים שהקב"ה יעשה אתנו חסד בזכות מפעלי התורה של ש"ס".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      להפסיק לתקוף, להתחיל לאהוב, עולם התורה בסכנה עד מתי תמשיכו במלאכת התקיפה, את מצביעי אחדות ישראל, הרב עזרן, הרב אמסלם, והרב אמנון יצחק הפסדתם, ועכשיו גם את אנשי אלי ישי, אנחנו לא חיים באי בודד שצריך לבנות 2 בתי כנסת כדי שאם יריבו איתי באחד אתפלל בשני, כל היהדות החרדית בסכנה תתעשתו ותתקרבו לעם באהבה

    2. 4

      רשעים!! המצב בעייתי רק בגלל שיטות הנוכלות של דרעי! שמרן זל בעצמו אמר מי הוא ומה הוא! וסוף גנב ורשע לתלייה. מרן משמיים תובע את מה שהוא עשה לו! ויורק אותו החוצה מש"ס! "פלטה נפשי מרשע חרבך"
      אם הפעילים הפוליטיים למיניהם יתעלו מעל עצמם ויחזירו את ישי ליו"ר ואת הרב מאזוז למועצת- יתוקן. ואם לא, ובפרט אם יוסיפו שנאה ומחלוקות- סופם, כולם כולם, לדראון! ומשמיים ה' חס וחומל על עמו.
      שמענו את מרן עכשיו אומר עד כמה דרעי נאמן לו ועד כמה שומע בקולו, אז שנאמין להצגות שלכם כאילו שדרעי 'כואב' את הפגיעה בכבודו של מרן??? אם היה כואב לו היה שומע בקולו בנאמנות ולא מסבן אותו ולוחץ עליו ומשתמש בשמו כחותמת גומי. עם ישראל חי וקיים ובריא ולא קונה את ההצגות הציניות והשקרים המרושעים שלכם! הקלטת גרמה רק להעלאת כבודו של מרן זל. תשאלו את כולם. מכם מרן זל יתבע את עלבונו! ועוד איך! חזרו לחורים שלכם אנשי בליעל!

    3. 3

      כולנו מתגעגעים לרב עובדיה כ"כ תראו מה קורה בלעדיו
      הלואי והיתה אפשרות שהרב היה מגיב יום למחרת והכל היה נגמר

    4. 2

      אין מחילה ותשובה וכפרה וכו' וכו' וכו' – אבל תכל'ס אין מצידם שום התייחסות לתוכן ההקלטה על כל ה"מחמאות" שמרן אמר על דרעי. מה זה ההתחמקויות האלה תהיו גברים ותגיבו על תוכן ההקלטה!

    5. 1

      מושקה צודק במליון אחוז.. הם עסוקים בקטנות, עוד לא הבנתי מה ביזוי כבוד מרן בזה? הרי זה מה שהוא חשב סה"כ השמיעו את דעתו על דרעי…